Fagmøbler Norge satser på fremtiden med feed som ny PIM-løsning

Fagmøbler Norge AS, en av landets største aktører innen møbelbransjen, tar et stort steg inn i den digitale tidsalderen ved å implementere feed som sin nye Product Information Management (PIM)-løsning. For de uinnvidde er PIM nøkkelen til å administrere all produktinformasjon på ett sted – fra produktbeskrivelser til priser og bilder – på en enkel og effektiv måte.

Bedre rustet for digital vekst

Valget av feed er en del av Fagmøblers mål om å styrke sin digitale tilstedeværelse og effektivisere interne prosesser. Ved å samle alt av produktdata i ett brukervennlig system, vil de kunne administrere både den voksende nettbutikken og fysiske butikker rundt om i landet på en mer strømlinjeformet måte.

"Vi gleder oss til å komme i gang med feed PIM.

feed lar oss jobbe med komplekse produkter på en enkel måte. 

Det gjør det lettere for oss å lage løsninger som gir kundene våre den beste opplevelsen, både på nett og i butikk," sier John-Olav Hoddevik, CTO i Fagmøbler.

Tid spart – Fokus på det som virkelig teller

Med feed PIM sin intuitive plattform vil Fagmøbler kunne redusere tid brukt på manuelle oppgaver, og i stedet fokusere mer på det som virkelig betyr noe – nemlig kundene. Dette innebærer raskere lansering av nye produkter, alltid oppdatert og korrekt produktinformasjon, og en sømløs opplevelse både digitalt og i fysiske butikker.

Med dette digitale verktøyet på plass er Fagmøbler godt rustet for fremtidens utfordringer i møbelmarkedet. De viser at de tar digitaliseringen på alvor, og at de er klare til å møte morgendagens krav med de beste løsningene i hånden.

Les mer på deres hjemmeside: fagmobler.no

Neste
Neste

IBG AS går for digital fornyelse med feed PIM